Okulca | Yazılı Soruları,Konu Anlatımları

En Çok Hangi Kanalı İzliyorsunuz ?

19 Temmuz 2009 Pazar

Saba Tümer: Habertürk'le aramda bir sorun yok!


Saba Tümer, "Habertürk Saba Tümer'e resti çekti" iddialarıyla ilgili olarak açıklamalarda bulundu





Saba Tümer, "Habertürk Saba Tümer'e resti çekti" başlıklı haber ile ilgili olarak açıklamlarda bulundu.

Saba Tümer, geçen hafta ilk bölümü yayınlanan Star Televizyonundaki “Süperstar Aile” yarışmasında Ajda Pekkan ve Gökhan Özen ile birlikte jüri üyesi olarak yer alıyordu.

Yaz dönemi nedeniyle Habertürk Televizyonunda hafta içi her akşam yaptığı "Saba Tümer’le Bu Gece" programına Eylül ayına kadar ara veren Saba Tümer, yaz döneminde Star Televizyonunda sürecek olan yarışmada jüri olmayı kabul etmişti.

Bu gün yayınlanan bazı haberlerde; Habertürk TV’nin Saba Tümer’e bu yarışmadaki jüri üyeliğinden dolayı resti çektiği ve Habertürk TV ile Sabar Tümer arasında büyük bir sorun yaşandığı yer alıyordu.

İşin aslını öğrenmek için Saba Tümer’i aradım. Saba Tümer açık yüreklilikle olayı bana anlattı. Noktasına virgülüne dokunmadan Saba Tümer’in olay ile ilgili anlattıklarını size aktarıyorum.
“Sacit abi, bana programın yapımcılarından teklif geldiğinde, bağlı bulunduğum ve program yaptığım Habertürk Televizyonuna sormadan programda jüri üyesi olarak yer almayı kabul ettim. Fakat, programın tanıtımları ekranlarda yayınlanmaya başlayınca, Habertürk TV yönetiminin prensip olarak çalışanları ile ilgili başka bir kanalda çalışmaları durumuna sıcak bakmadıklarını öğrendim. Programın yapımcılarına söz verdiğim için Habertürk TV yönetiminden özel izin alarak program yapımcılarını zor durumda bırakmamak için ilk Süper Star programının ilk bölümünde yer aldım. Fakat önümüzdeki hafta yayınlanacak olan ikinci bölüm konusunda benim de henüz bir bilgim yok. Yayınlanacak ikinci bölümde jüri üyeliğimin devam edip etmeyeceğini henüz ben de bilmiyorum. Bu konuda bir gelişme olursa ben yine açıklamamı yaparım”

Saba Tümer’in konu ile ilgili açıklaması bundan ibaret. Habertürk TV ile Saba Tümer arasında bir sorun yok. Habertürk TV prensip olarak kendi kanalında program yapan insanların bir başka programda yer almasına karşı bir tutum sergiliyor. Bu da onların en doğal hakkıdır.

Saba Tümer’in Süper Star yarışmasında yer alıp almayacağını ilerideki günlerde hep birlikte göreceğiz. Fakat şu anda Saba Tümer ve Habertürk Tv arasında bir sorun yok…

0 Yorum YAZ:

Yorum Gönder

En İyi Haber Kanalı

En iyi Yarışma Programı Hangisi ?

Sizce En İyi Komedi Programı ...

Sizce En iyi Anchorman Hangisi ?

Sizce En iyi Haber Programı ?

En Beğendiğiniz Gazete

En Beğendiğiniz Haber Sitesi